Fila, fila och fila

Nu har jag börjat med den sista reparationen på motorn, efter att Älin hjälpte mej räkna lite matte, vilket jag inte behövde använda mej av men tack ialla fall. jag fick tipset att mäta med vatten, och en 10ml spruta, de vart skita bra, nu vet jag exakt att jag behöver fila ur 12,5 - 13 ml aluminium ur topplocket =)


här mäter jag med vatten och en plexiglas skiva som lock.

Nu har vi äntligen gort våran student kalender, några ur klassen åkte hem till filip och tog hans bil och kapade bort ena sidan på den.



de vart resultatet =) lite rostig men de var destå lättare att bära runt på



våran kalender med alla fester, den första är nu den 29/5 då är de mösspåtagning och sen student fest på safiren.
sen rullar de på rätt friskt, vilket en annan säkert oxå kommer och göra om man går på alla, vi får se, finns roligare saker att lägga energi och pengar på. 


I fredags var det den avslutande delen på kursen säljande station, var mycket upprepning från första delen, men det är ju bra för vi ska ju lära oss, ibland kan ju de ta lite tid =) Vi fick jätte coola pennor me sånna som man kan byta färg med, en röd och en blå=) hoppas jag får jobba snart så jag kan styla med min nya penna. 

Idag ska jag nog koppla lr dra lite kablar i gula faran, så jag kan ha häftiga mätare i den. runt kl. 1 lr 2 ska jag vara i malmköping, för då ska jag bli hämtad av kim som är mekaniker i stcc teamet, och vi ska åka till Karlskoga, för där är det race i helgen. hoppas de blir bra väder, så vi slipper bygga om hela bilen till regnsetup.

Nu i helgen hade det varit perfekt att kunna blogga via mobilen, finns mycket kul och fint att titta på=)

Ha en bra helg för det ska jag försöka ha.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0