Trött lördag

vakna 8.30, frukost 9.00, garaget 9.30 till 13.30, sen duschen och jobba på macken med Älin.

tog hem en saab 9.3 i fredags som jag bytte bakbromsar på idag, fick dra ut min pärla ur hålet så saaben kunde komma in. var för övrigt och hämtade en motor på skroten som är komplet utom turbo, som jag ska använda blocket och kolvarna i från till min bil. kolvarna i den nya motorn som jag ska använda ska jag lämna iväg nån stans så dom blir ner svarvade, och passar med min marin vev som som jag ska ha.


Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Hur går det då med bilen? Vart det nåt gjort i söndags eller spenderade du kvällen med att lyssna på dansband istället? ;)

2009-03-17 @ 10:22:01
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0