I garaget

tog ett redigt ryck förra lördagen och rev isär nya motorn i molikyler och åkte till macken så jag kunde tvätta blocket, toppen och lite små grejer. har pratat med en kompis som kan ficksa så jag får toppen planad och kolvarna svarvade, så dom är bara att åka ner med till honom, ska göra de nästa vecka.  idag skickade jag pappa till nyköping för att hämta lager, kolvringssats och nedre packningssats, och på samma ställa skulle han lämna in vev med kopling och alla remskivor monterat på balansering. MEN dom hade stängt idag, som tur va kunda far lämna veven på ett företag som ligger vägiväg som har kontakt me dom andra, men de vart inga delar idag =(



Nytvättat =) ska målas inom kort



Kolvarna tar ett bad i diesel (trodde jag) för att bli rena. de visade seg vara vatten som luktade diesel efter att legat i diesel dunken för de va is i lådan när ja skulle kolla på kolvarna dagen där på.



årding och reda pengar på fredag.



den lille rackaren som balla ur. rätt skaplit hål ändå, går ju inte äns att använda som askkopp

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Du kanske kan ha den som pennställ. ;) Eller ljuslykta!

2009-03-30 @ 14:56:55
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/
Postat av: ÄLIN

Du har väl påsklov!

2009-04-08 @ 10:07:56
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0