duktiga jag

som har gort en läxa för engångsskull, de är till nationella provet i svenska imorron den muntliga del, dom ska vell kolla så jag inte bryter på någe annant språk, men svenska borde ja ju kunna tycker jag. skrivit ett pm som är på ca 270 ord och sen ska jag stå och prata om engagemang och påverkan i 5 min för att få G. kommer nog bli mycket typ, licksom, ba, ohm, öö och vad man kan hitta på för att komma upp i 5 minuter tal tid på ett ämne som jag är helt ointreserad av.

med bilen har de inte hänt så mycket mer, har konstaterat att den nya motorn går att använda som donator, då det rådde lite tvivel om de, men de är över nu, hadde toppen med till skolan idag och tog bort kamaxeln och ventilerna så nu är de bara att lämna iväg den på planing:D pappa köpte en nya hylsa så nu kan jag få ur kolnarna ur den trasiga motorn me:P

ne nu ska ja gå och lägga mej och försöka sova fram ett bra tal tills imorron. hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0