Äntligen hittat

ett litet ämna jag kan skriva om...de va mitt största argument för att inte skaffa en blogg men de har funkat hyfsat tills nu när jag kan blogga om min bil som jag gör stör operation på :D

Gårdagen var jag ute hela dagen och fick mycket gort, bland annat lossa alla kablar från motoret och vika undan kabelhärvan, som tur är så är den inte så stor på en volvo :P de va vell de som tog längst tid, bara lite annan allmen lagning. "vanlig allmen lagning" - från serien Macken) :D



På ett sätt är de lite roligt och pyssla som jag gör nu när man får dona för sig själv i sin egna takt för så värst fort vill ja inte på stå att de går men ja gör vad ja kan me de lilla jag har. Fast de blir ju helt klart roligare med sällskap lite beroende på vilken men ändå roligt, för igår kväll när de bara var försnacket inför melodifestivalen jag fick in på radion så vart de långtråkit och jag gick in vid 8 tiden.



Lite(t) sällskap hade jag i alla fall av stall katenn Malin som tittade vad jag gorde. men här tycker hon också att de börjar bli tråkit, då hon nästan somnat och kämpar me balansen :D såg lite roligt ut när hon satt och gungade. 
Men är de nån annan som kännar att ni vill vara sällskap hör av er =P 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0