Stressiga tider

Nu har man igentligen inte tid att sitta framför den här burken men ibland måste man ha en paus från städningen. så jag passar på att skriva lite.

Det gick ganska bra att jobba ihelgen om man bort ser från att cashgard fick tog spel och vägrade spotta ut  en kontrollrämsa, då ringde jag chefen som sa "starta om datorn och prova igen" men nepp den ville bara inte. till råga på allt så räknade den fel i den andra kassan "lr vad felet nu va" fick en jätte mupp diff där.

Skolan är det knapt någon större idé att gå till för vi sitter bara av tiden och sen går hem får lite lappar typ en om dan, så vi har någe att göra men dom tar bara nån minut att fylla i. Idag  te.x var jag inne till skolan som vanligt vid 8.25 när vi börjar vi fick till baka provet i systemteknik och fick veta vilka poäng vi fått (hade ganska bra faktist) sen pratade vi massa skit och fick höra vad dom som va bakfulla hade gort igår och när dom listade ut hur dom kom hem. sen fick klassen dela på två tårtor som var mycket goda=P. slutade för dagen 9.20 idag och de känns som att lägga bensin pengar på att åka tolv mil för att äta lite tårta i skolan, då kan jag lika gärna köpa hem en stor fin god tårta om jag nu måste äta tårta.

storstädning pågår i min kåk om de skulle bli regn på lördag då jag tvivlar på att alla gäster vill stå ute då=P

måste fortsätta så de blir klart nån gång, hade gött. Hoppas ni kommer och tittar när jag blir "frisläppt" på lördag ca12,15 vid duveholms gymnasiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0