Nytt, Kalas och jobba

I lördags var jag och hämtade ett nytt slip stift som jag skulle ha när jag slipar i toppen med, och det funkade kan jag säga, de bara sprutade varma aluminium fliser. MEN efter lite nogran räkning med hjälp av mamsen så kom jag på att de finn nog inte tillräckligt med matrial att slipa bort för att få dom värdena jag vill ha i motorn, så nu väntar jag på att pappa ska komma hem och ring till sin kompis som bygde motorer åt honom när han åkte rally på 80-talet, hoppas han kan hjälpa mej.

I Onsdags var det storstädning i verkstaden på skolan, så då åkte stora högtyrckstvätten fram och jävlar va rent de blev, fast det var mycke vatten att raka undan, när vi var klara med det åkte jag till flen och försökte hitta något lämpligt i födelsedags presänt till Älins lilla Ebba som fyllde hela ett år den 3/6-09. hade fått uppgifter om att en boll låg på önskelistan men vilken typ av boll viste jag inte, badboll, fotboll gummiboll, plastboll, stor eller liten. Men som tur var, var helena med mej och kunde välja en bra passande boll, med motiv från filmen CAR´S på.

oj vad klockan tickar måste hinna duscha, äta och hitta kläder, för jag ska börja jobba om en timme. 
måste rusa hade gött så länge.  

Kommentarer
Postat av: helena

2009-06-07 @ 21:36:55
URL: http://orveland.blogg.se/
Postat av: helena

Hejsan

Tack för att du följde med till Eskiltuna och hämtade klänningen!

Oj oj denna vecka blir det ingen ledighet. kommer vara så trött. SKa gå i skolan dessa tre dagar, sedan ska ja ju jobba tors-tisdag plus att ja ska massera på fredag. Sedan får ja en dag ledig näst nästa vecka... sedan är de bara på igen :P Duktig man är på att ta på sig saker... hehe

kram

2009-06-07 @ 21:38:59
URL: http://orveland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0