börjar bli dålig

nästan så man känner sig sämst på att blogga, undrar varför? var ju bara 13 dagar sen de uppdaterades sist.

men ialla fall, student lr arbetslös, kalla mej vad ni vill, börjar nu åter hämta mej från förra helgen, men det finns lik förbannat inge att göra om dagarna nu för tiden utom att vänta på grejer som ska komma vilken dag som hälst till bilen, mätarhållare borde komma imorron så stog de i mailet ialla fall, sen kommer nog mätaren från realcar imorron me lr på torsdag.

har dessutom satt in pengar åt ett företag i ludvika som skickar en kolv till mej. sen är de bara sätta ihop skiten igen. gissa om jag är trött på att inte ha bil och behöva sitta här hemma. På torsdag händer det äntligen någe kul, på kväll åker jag med team huggare racing på race igen denna gång till knutstorp, vet inte exakt vart de ligger men det är säkert långt bort.

Nehe ska gå ut till min lilla stuga som jag förövrigt äntligen ska få hyreskontrakt på. den första juli blir jag äntligen vuxen=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0