Snälla Poliser

Igår kväll var jag inne i stan (katrineholm) och träffade en gammal skol kompis vi spelade lite kort och tv-spel, framåt tio åkte jag därifrån och cirkulerade runt lite på stan, de va ju några mer ute och lekte, så ja ringde gustav en klass kompis och rågade om han vill kommain och leka lite =) jodå han kom in tillsammans me daniel och nån tjej i dannes sevenfårti sen till bringade vi hela natten åt att gasa runt på parkeringar och även lite mitt inne stan...när vi åkte ut till scania området för att få gasa av oss ordentligt vart de inte mer än två repor innnan vi höll på att smälla in i polisbilen som ställt sig skymd i ut gången på sista kurvan danne åkte först så han fick tokbromsa och stack sedan så fort han kunde men jag som släpte av när ja såg danne bromsa och dona, trodde ju an skulle snurra igen=) jag fick ju stanna, lr fick och fick, jag hade ingen lust att ta några risker så jag stannade lungt och sakta och dom körde upp gemsides me mej och bara sa att de va privat område och ingen bra idé att köra här, utan att vi skulle leta upp nått annat ställe, duveholm va inte häller bra sa dom, så dom poliserna va skit skysta så jag åkte lungt vidare på skakiga ben=) jag ringde danne och gustav för att fråga vart dom tog vägen, och så berättade ja va polisen hade sakt och föreslog att vi åker ut till ÖB parkeringen där är de ganska stort och även lite hinder som är roliga att försöka missa=) vi åkte lite där och sen när klockan blivit nämare 2 sa vi hej då och sen åkte vi hem.

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Men erkänn att hjärtat satt i halsgropen ändå! :)

2009-01-06 @ 20:41:01
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/
Postat av: ÄLIN

Du länkar till fel blogg när du skriver kommentarer.. så du vet

2009-01-07 @ 18:08:46
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/
Postat av: ÄLIN

Lr så är du en tjej egentligen.. Jag vill nog inte veta ;) Tröttast är nog jag, som sitter vaken i ren trots bara för att Ebba o Katten sover.

2009-01-07 @ 22:10:10
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0