Nytt År

Det nya året började för mej nera på station i flen där jag och en kompis stog och kollade på dom häftiga raketerna. tidigare under kvällen hade vi vart i katrineholm och kollat om de va någe liv där...men nada såg nåra ibland och alla verkade gå åt samma håll men vi kom alldrig på vart dom skulle så vi åkte till duveholm och sladdade lite på parkeringarna, när jag bytte parkering och åkte ner bakom skolan och visade min komips jesper lite vart jag hade min verkstad och så...då såg vi polisen komma smygandes ute på vägen upp till parkeringen där vi hade varit så de va ju tur att vi åkte vidare....och som vanligt när motståndsrörelsen dyker upp blir hela kvällen förstörd man vågar inte någe, så vi åkte och tog varsin macka på kastrullhäxorna (jag tog en raggarmacka - bacon, ägg, majonäs, grönsaker och någe mer de va skit gött) sen åkte vi till flen och kollade på pang pang.
           Eftersom jag skulle vara taxi åt min jobbar kompis matias senare på kvällen vart de inte mer än en koppkaffe hemma hos jesper och lite tv-spel. När matias sen ringde och vill bli hämtad så begav jag mej till malmköping där han hade till bringat kvällen, fick köra deras bil för dom hade barn med respektive stolar och hundar med respektive burar som inte hade en skans att rymmas i min tydligen lilla 760, men de va inga problem de va ju en ny bil så den var trevlig.

Gott Nytt År 2009!!!  

Kommentarer
Postat av: Helena

Gott Nytt År!



Syns när vi syns :D

2009-01-02 @ 16:52:28
URL: http://orveland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0