Dags igen

Va ett tag sen ja skrev här men nu är dags......Sålde en av bilarna i vagnparken i lördags och vart 3000:- rikare i nästan en halv timme sen betalade ja av lite skulder på min fina bil till mor och far, känns skönt.....Jobbade igår (söndag) öppnade kl.08:00 fått ca 5 timmars sömn men kaffebryggarn va laddad som tur var, tack tack=). 
         Passade även på att tvätta bilen när jag ända va inne i flen och hade slutat jobba....men de skulle a inte gort för jag hann bara åka 3km sen stoppade polisen mej, och de vart de gamla vanliga tugget om dimljus och parkering när de är mörkt ute även fast de är tillfredsställande belysning, de va Robban som brukar vara in på macken ibland, och vara så glad och trevlig men nu va han fan j*igt löjlig, vart sne som fan på honom då men de är ju lagligt när de finns gatlyckter så de räcker till, så han fick ge sig.
           Idag var de första dagen på praktiken som varar i 10 veckor, 3 dagar i veckan, känns skit bra att få komma från skolan de behövs ibland, jag är på Leif´s allbilsservice i flen, jätte bra ställe de är bara leif där just nu och jag, han hade en kille som jobbade där tills i fredags, då han slutade för han ska in i lumpen, vilket ja oxå ska snart men inte föräns i juni.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej bajs! Jag o Helena KANSKE ska hitta på nåt nästa helg, bli lite fulla o snacka lite goja. Tänkte höra om det är fler som vill haka!? Men nej, jag har inte en aning om vart vi kan vara... Inte hos mig iaf! ;)

2009-01-13 @ 17:01:37
Postat av: Anonym

Haha det kanske bara var en låtsaskommentar från en låtsasÄlin!

2009-01-13 @ 21:38:59
Postat av: Anonym

Hörredu nu har det gått en vecka och det är på tiden att du uppdaterar den här låtsasbloggen!

2009-01-19 @ 15:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0