vilket liv man har va!

Ibland känns de som att jag inte äns har någe liv, igår kväll t,ex körde ja far och bror till malmabacken, sen åkte jag själv in till flen för att tvätta bilen. själv klart var de nästan fullt i hallen så jag gick i och tog en korv och väntade, väntade och väntade, tillslut åkte jag ett var i flen, dött på folk förstås (för utom på macken) en polisbil va typ de ända som fanns. till backa till macken och då va de bara två bilar kvar så jag köpte de jag skulle ha, och väntade på att min favo plats skulle bli ledig, dom andra har en arm i taket som slangen hänger i och när man ska tvätta ena sidan på bilen ligger slangen på taket och repar. och jag bara stog och väntade, och väntade, som tur va jobbade Mattias och helena så jag hade inte jätte tråkit, och helena övertalade mej att spola av hennes bil också.

Men tillslut fick jag köra in min och börja, klockan var kanske halv 8, då hade jag tillbringat de senaste 3 timmarna fram och tillbaka på macken, de kallar jag att vara utan ett liv, iallafall den kvällen, men när jag nästan var klar så ringde far och tyckte jag skulle hämta dom för bror tyckte inte de va så kul. Jag sa ifrån mej att tvätta helenas lilla golf och drog i väg till malmköping, nästan inne i köpingen fick ja sms från en kille jag drog upp ur diket när förra snön kommit, vi hade tydligen mötits på 90-sträckan och han va på väg till flen, jag sa att jag bara ska vara taxi en stund sen åka efter honom.
Vi träffades på BP´s parkeringen och så tog vi min bil och åkte runt me lite. Kl. 11 hade vi mötit polis bilen 2 gånger på typ en halv timme så då drog i te backa hem igen, 

Ibland undrar man fan lite va man har för liv när man bara flyter runt och inte gör någe. 
Ha en bra dag så ses vi när vi ses   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0