längesen sist

Jag vet att de av länge sen ja skrev någe, men de har varit lite att göra me, den 10/2 åkte ja te norge för att jobba me norska vm-rallyt, jag och gert andersson åkte ikring me en våg för att väga bilarna så dom inte är för lätta, de är kul som fan och jobba me vågen för man kommer så nära förarna=) på lörda kvällen var de rally fest i lillehammer och vi bodde i hamar (några mil söder ut från lillehammer) den norska killen som körde bilen och kärran me vågen åt oss åkte till lillehammer för att vara me på festen, och de slutade me av me körlappen i 5 år, när polisen klockade honom på 166km/h och alkohol på de=)

sen har jag vart på praktiken hela veckan bara för att de är sportlov då tycker ja de är roligare där än att va hemma,
igår kväll jobbade jag och de lilla livet Helena sen när vi hade stängt åkte vi upp till Mattias på efterfest där dom andra redan var på plats. och idag årkar jag inte mycket mer än att sitta här framför burken och invänta rapporter från gårdagens sällskap=) Alltid lika kul att höra hur de gick "sen". änsålänge är de bara Helena som skrivit sms, ja får vell se efter om dom andra är vakna än, de har ja svårt att tro ;)

Kommentarer
Postat av: sophie

Ja jag är vaken...men det var ju bara för att jag var tvungen att lämna er så tidigt i Fredags....Det var ju typiskt men det blir fler gånger...=) Kram till dej

2009-02-22 @ 09:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0