Okej

de va längesen siste, but I´m back. jobbat oh varit på stcc race under tiden. Och handlat massa (för min del) nya kläder tack värdens snällaste helena som var smak råd, vilket behövdes :D 

STCC racet i falkenberg slutade med att hela teamet varmt välkomnar sommar uppehållet på 5 veckor, då (som föraren uttryckte sig) de börjar bli folkrace av de här. Sönder knuffad spoiler fram byttes till ny i andra racet fär vi fick svartflagg (betyder att domarna vill straffa oss) så vi fick drive thru straff, då ska bilen pasera genom depån en gång där det är hastighetsbegränsat, så då var de kört kan man säga.

har jobbat en del på macken med och det är som alltid lika roligt med alla underbara kolegor. fick lån me (som tur är) men större delan av den såg jag inte så länge, utan gav den till en snubbe i norrköping och jag fick en bil till denna gånen inte så fin och rolig men, den går och håller ihop, de en bil ska göra. har ialla fall en egen bil så jag kan åka/göra som jag vill nu.

Idag har jag jobbat, var xtra tidig på jobbet imorrse för att vara med när helena skulle öppna första gången, det gick jätte bra, tiden på jobbet var lite allment rörig,  jobbig och mycket att stå i hela tiden, men då går ju åandra sidan tiden lite fortare. kvällen har fortfarande inte avslöjat vad den kommer att bjuda på, norrköping och bilträff lr bara hemma och tråka sönder som vanlig.

byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0