Kanske därför:D

Inte undra på att man är så trött ibland:D kollade till på klockan nu, 1:49 lite sent kanske.

jobbade en stund på kvällen idag (igår/tidigare) gik bra, fick sms av backen 20 min innan stängning som värkade akut hungrig så vi sparade två korvar åt han, som han klatt glufsade i sig. sen åkte jag en sväng till stan när jobbet var avklarat, men där hände det inte så mycket, stog några bilnördar i bennyboj men kände inte igen nån, som jag hade lust att snacka me, så jag åkte hem igen.

väkte bror och fick låna en film som han...fixat, den senaste fast and furious filmen, super bra tycker jag, men å andra sidan kräver ju jag inte så mycket, bara lite coola bil stunts och lite fräna bilar som används på rätt sätt:P
kollade frästen på Kenny begins i tisdags kväll, och den var fan super bra kan värkligen rekomendera den, hoppas de kommer fler.

nehe ska sova nu...hoppas jag

krig är enkelt.beyy!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Sa jag inte att den var bra!? :D

2009-08-06 @ 22:32:41
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0