gör om gör rätt

i en längre tid nu har jag haft problems med motagningen till internet, me nigår kväll vart jag så trött på det och på började en stor om mublering, så nu ska nästan hela huset flyttas. har legat några somnlösa kvällar och funderat på hur de ska va, och funnit ett sätt så de nog ska bli super bra. senare idag ska jag åka till kungsör och träffa delar av stcc teamet och från kungsör ska vi vidare till karlskoga på race i helgen. och pappa och brorsan kommer och häjar på oss, ska bli skit kul, då får dom se vad jag gör när jag har kul.

nehe nu ska jag ta och packa lite till, hoppas på att tvättmaskinen är klar så jag har några kläder att bära på mig i helgen, har ju ingen lust att vara gridgirl :D

Krig är enkelt! byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0