dyrt

det vart en tur till norrköping igår kväll, var skit kul och mycket fräna bilar, senare närmare midnatt vart de race. ner till oljehamnen och försöka hitta p-plats och sen bra stå plats, såg ett antal race med fräna bilar och även mindre coola bilar :)

Men...

de är inte bara bensinen man får betala dyrt för när man åker iväg och har kul, utan också energi, vilket tog ut sig på jobbet idag, en väldigt jobbig dag där jag var riktigt trött, men bet ihop, tur att dom flästa var glada och trevliga idag :P

Lite uppmuntran är på sin plats nu tycker jag:

Fick ett roligt mail.

"Ett nytt virussom kallas "arbete" är i omlopp. Om du mottor någon form av "arbete" , antingen via e-post, vanlig post eller helt enkelt överlämnat från en arbetskamrat - ÖPPNA DET INTE! Viruset har cirkulerat på vår arbetsplats i månader och dom som har frestats att öppna "arbete" har märkt att deras sociala umgänge upphört och deras hjärna slutat fungera.

Om du träffar på "arbete" via e-post ska du för att utplåna viruset, skicka ett e-postmeddelande till din chef med innehållet " Jag har fått nog av din skit, jag har gått till puben."

"Arbete" kommer nu att automatiskt glömmas bort av din hjärna. Om du får "arbete" i pappersform, släng det helt enkelt i papperskorgen. Ta på dej din jacka och gå till närmsta pub med ett par vänner och beställ tre öl (eller whiskey). När du har gjort det här 14 gånger kommer du att märka att "arbete" inte längre har någon betydelse för dej och att Scooby doo är den bästa tecknade serien någonsin.

Sicka detta meddelande till alla i din adressbok. Om det inte finns någon i den adressboken, är jag rädd att "arbete" redan har tagit över ditt liv.

byee! 


Kommentarer
Postat av: Malin

På vårat arbete finns inga sura miner eller?????

Älin & jag har skrattat hela helgen har inte du????

2009-08-04 @ 01:00:55
Postat av: Therese

Det där "arbete" har jag hört talas om, det är ju rent av livsfarligt sägs det! Haha ;)

2009-09-13 @ 23:20:08
URL: http://andeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0