Bil Teknik Motorsort

Där var jag idag från kl. 12:50 idag och skulle träffa Palle som driver det hela, dagen slutade med att jag hade meckat ur en trasig motor ur en carera cup bil som gick sönder på våler banan i norge för dom i helgen.

Jag fick helt enkelt visa vad jag går för...så nu gäller det bara att visa det, Palle och jag ska dona med lite papper när han kommer tillbaka från jönköping på onsdag lr torsdag, sen får vi se vad det hela leder till men jag tror och hoppas på det goda:D Imorgon fick jag en hel del att stå i, ska leta reda på ett expantions kärl (stavning) till en radical bil, sen står det en äldre 911 som ska provas all el på och sedan testköras, sen tror jag dagen är slut.

Lika bra att krypa till kojs så jag kan vara på topp i morgon :D


Krig är enkelt! Byee

Kommentarer
Postat av: Therese

Här är jag :D

2009-09-13 @ 21:11:06
URL: http://andeersson.blogg,se
Postat av: Therese

Här är den rätta ;P

2009-09-13 @ 21:11:53
URL: http://andeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0