Trött

de va längesen jag var så här trött, påsk lovet och veckan som varit har varit två riktigt jobbig veckor då jag jobbade hela påsk lovet. men samtidigt fick blande den bästa födelsedags presenten jag fått, Huggare racing ringde, och nu är jag gästmekaniker i det teamet. Det har varit långa dagar med dom och mycke nytt. I måndags var jag till kungsör och träffade nästan hela teamet och i onsdags var vi till mantorp park då Viktor (förare) körde test.

Har lärt mej mycket om bilen nu på kort tid och de är mycke kvar, men fan så roligt och intresant. Ska med till kalskoga motorstadium på torsdag om jag får för lärarna i skolan, för då ska Opel Team Swedan vara med och hjälpa oss med bilen så den blir så bra som möjligt när viktor kör.

Min motor vart jätte fin när pappa målade den och nu har jag satt dit vev axeln, och dör har de stannat lite för jag har ingen våg så jag kan balansera kolvarna och stakarna innan jag sätter i dom, ska leta reda på oljetrycks givaren jag hittade på skroten som är till en mätartavla så jag kan se vad motorn har för oljetryck då jag ska höjja de lite.

hoppas jag få mer tid att föra lite dag bok om både mitt motor bygge som jag sa när jag började me den, och även tiden hos Huggare Racing. 

God natt min vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0