tiden

tiden bara rinner iväg känns de som, men samtidigt har jag väldigt kul på den tiden.har varit på några testrace med huggare som har funkat bra, itorsdags va vi i karlskoga där vi hade hjälp av Opel Team Sweden och då testade vi mycket och med olika setuper. Helgen tillbringade jag större delan av i kungsör då vi meckade och förberedde inför helgen som kommer då det är STCC - Prämier på Mantorp park, och dit ska jag förstårs med =P.

Här hemma i det egna garaget börjar de nu hända grejer nu igen, då jag hade fått fel kolvring till ena kolven så tog de stopp ochsen när jag fått rätt, lånade jag hem för små kolvringstänger....Men igår, äntligen hade jag rätt på allt =P nu är de bara fästen och diverse skruvar på utsidan kvar, innan jag ska sätta dit växellådan och lyfta ner motorn. först fill jag tvätta motorrummet på bilen när motorn nu är ur vägen så idag hoppas jag att den nya högtryckstvätten kommer, beställde från expert iflen, men jag har stora förväntningar, då det skulle vara massa tillbehör med till den. ska bli kul och se vad man kan ha dom till. Nu verkar de som att de regnar också, hoppas nån man känner åker genom flen sen så jag får skus till pappas jobb där bilen står.

Ha en bra dag, jag ska göra vad jag kan iallafall, går ju faktist i skolan förtfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0